تویی باعث...























♥عاشق دیوونه♥

تویی باعث غمی که مهمون دلم شده

تویی باعث اشکایی که هر شب رو گونه هام می چکه

تویی باعث ترک خوردن قلب عاشقم

تویی باعث نادیده گرفته شدن احساساتم

تویی باعث اینکه بعضی وقتا به خودکشی فکر می کنم

تویی باعث اینکه دیگه لبخند به لبم نیومده

تویی باعث اینکه دیگه نمیتونم کسی رو دوست داشته باشم

تویی باعث سرد شدن دلم

تویی باعث افسرده شدنم

تویی باعث تمام روزای بدی که دارم میگذرونم

تویی باعث اینکه از زندگیم بیزارم...بدم میاد زنده بمونم

میخوام بمیرم...

باعثش تویی

تو...

 



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت15:30---24 ارديبهشت 1391
salam duste aziz
webet aali
mantazere hozore garmet dar webam hastam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 14:58 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com